Om het retourproces soepel te laten verlopen, moet je de onderstaande stappen volgen als je goederen wilt retourneren. Houd er echter rekening mee dat het volgen van de stappen geen voorwaarde is om je rechten te doen gelden. Ga als volgt te werk om gebruik te maken van de light11 retourservice:
- Vraag uw retourzending aan in uw klantenaccount. Zoek onder "Bestellingen" de bestelling met het artikel dat u wilt retourneren. Klik op "Bestelgegevens bekijken" en vervolgens op "Klachten en retouren". Vul de relevante velden in en klik op "Retour indienen".
Als je geen klantenaccount hebt, gebruik dan deze link. Je kunt ook ons retourformulier gebruiken. - Je ontvangt je retourlabel binnenkort per e-mail. Als je de e-mail niet hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.
- Print het label uit en bevestig het aan het pakket.
- Lever je pakket in bij een UPS verzendpunt or a DHL station bij jou in de buurt.
Opmerking: Als je goederen naar ons retourneert buiten de EU, houd er dan rekening mee dat de douaneautoriteiten een kopie van de originele factuur nodig hebben. Voeg deze bij de zending.
Zodra we je retourzending hebben ontvangen en gecontroleerd, storten we het aankoopbedrag van de goederen terug. Hiervoor hebben we je bankgegevens nodig, die je op het retourformulier kunt invullen.
We zouden het op prijs stellen als je ons de redenen voor je retourzending kunt vertellen, zodat we ons aanbod en onze service verder kunnen optimaliseren. Het opgeven van redenen is uiteraard geheel vrijwillig en geen voorwaarde om je rechten te kunnen doen gelden.